Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgSystemK2 has a deprecated constructor in /home/kvo/domains/kvo-fysiotherapie.nl/public_html/plugins/system/k2/k2.php on line 15

Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgSystemNiceGoogleAnalytics has a deprecated constructor in /home/kvo/domains/kvo-fysiotherapie.nl/public_html/plugins/system/nicegoogleanalytics/nicegoogleanalytics.php on line 26

Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgSystemByeByeGenerator has a deprecated constructor in /home/kvo/domains/kvo-fysiotherapie.nl/public_html/plugins/system/byebyegenerator/byebyegenerator.php on line 21
Therapieën KVO

Voedingsadviezen

Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJw_allvideos has a deprecated constructor in /home/kvo/domains/kvo-fysiotherapie.nl/public_html/plugins/content/jw_allvideos/jw_allvideos.php on line 18

Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJw_sigpro has a deprecated constructor in /home/kvo/domains/kvo-fysiotherapie.nl/public_html/plugins/content/jw_sigpro/jw_sigpro.php on line 19

Voeding is de basis van onze gezondheid, maar ook de basis van ziekte en aandoeningen. Aan de hand van een simpele voedingsanalyse kan gekeken worden of beperkingen in het voedingspatroon het probleem kunnen zijn van bepaalde klachten. Daarnaast kan het zijn dat bij chronische ziekte een aanpassing van het voedingspatroon kan bijstaan in een betere omgang met deze ziekte. Denk hierbij aan;

•  Huidproblemen
  •  Allergieën
  •  Chronisch vermoeidheid
  •  Burn-out
  •  M.S
  •  Auto immuunziekte

Als voeding het probleem is kan het zijn dat de essentiële voedingsstoffen zoals vetten, koolhydraten, eiwitten en vitamines niet voldoende in het voedingspatroon aanwezig zijn of dat de darm niet in staat is om die voedingsstoffen voldoende op te nemen door eventuele darmproblemen. Met behulp van een voedingsanalyse en een aantal adviezen kunnen de klachten teruggedrongen worden of zelfs volledig verholpen.