VERGOEDINGEN ZORGVERZEKERING

KVO Fysiotherapie heeft contracten met alle zorgverzekeraars.  Als wij geen overeenkomst hebben met jouw zorgverzekeraar of je bent niet goed aanvullend verzekerd, zijn de kosten voor je eigen rekening. Wil je weten hoe je verzekerd bent, raadpleeg dan je zorgverzekeraar.

HUISREGELS

Het deelnemen aan de activiteiten in de oefenzaal is geheel voor eigen verantwoordelijkheid. Fysiotherapiepraktijk KVO kan niet aansprakelijk worden gesteld voor schade of ongevallen of het zoekraken van eigendommen.

Hygiëne en veiligheid Met het oog op hygiëne is het dragen van schone sportkleding en sportschoenen (in de oefenzaal) en het gebruik van een handdoek verplicht. Fitnesstoestellen en oefeningen mogen alleen worden uitgevoerd zoals uitgelegd
en/of volgens voorbeeld.

Annuleren van afspraak

Wij willen u erop attenderen dat wij genoodzaakt zijn afspraken die binnen 24 uur worden afgezegd in rekening brengen.

VERGOEDING FYSIOTHERAPIE

Fysiotherapie wordt voor mensen ouder dan 18 jaar niet vergoedt vanuit de basisverzekering, maar vanuit de aanvullende verzekering. (mits u een aanvullende verzekering heeft)Alleen verzekerden met een chronische aandoening krijgen vanaf de 20e behandeling de kosten vergoed vanuit de basisverzekering. Heb je een chronische aandoening? Dan kun je je aanvullend verzekeren voor de vergoeding van de eerste 20 behandelingen. Als je geen chronische aandoening hebt, valt de dekking altijd onder de aanvullende verzekering

OVER KVO

Wij van KVO Fysiotherapie geloven in een actieve aanpak van jouw klachten

Wanneer een structuur (spierpees, kapsel, band, bot, kraakbeen) aangedaan is moet je deze structuur aanspreken op zijn specifieke functie. Hierdoor motiveer je het lichaam om de aangedane structuur te genezen.Uit onderzoek blijkt dat
het menselijk lichaam hersteld van aandoeningen van het steun en bewegingsapparaat door te bewegen. Onze aanpak is dat we gaan bewegen en trainen om de structuur zo belastbaar te krijgen dat je in het dagelijks leven geen klachten
meer ervaart en weer vertrouwen krijgt in je lichaam. Massage, Dry Needling, Manuele Therapie kunnen ervoor zorgen dat we de juiste voorwaarden hebben gecreëerd om te gaan bewegen. Wij hebben hier de perfecte mogelijkheden binnen
Theo Meijer Sport waar we alle accommodaties kunnen gebruiken en zelfs revalidaties in de outdoor fitness kunnen doen.